Saturday, January 14, 2006

تفکر در 5 دقیقه


من نخ نما شده‌‌ام برای تو یا تو برای من . یا بهتر بگویم گاهی فکر می‌کنم این گلیم پوسیده رابطه من و تو است
خدا هیچ شیری را بی یال و کوپال نکند.نوجوان که بودم چه راحت از کنار مشکلات می‌گذشتم و حالا مثل خر توی گل مانده‌ام.همین
دلم می‌خواهد دوباره کودک شوم و به راحتی معجزه فرشته‌ها را باور کنم. فرشته همین روزها می‌آید و با عصای سحرآمیزش گلیم را مثل روز اول می‌کند. اگر گلیمم درست نشد پایین لباسش را آنقدر می‌کشم تا یک گلیم نو برایم بیاورد.مگه ندیدید بچه لوس‌ها همیشه به چیزی که می‌خواهند می‌رسند؟

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:) man ke fased shodam baz to nakh namayi !

1/14/2006 3:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

هيمنه عزيزم بايد بخواي با بهت بده. اگه دعاي دل و خواست قلبي نباشه خدا هم فكر ميكنه راضي هستي به اينكه داري. بايد بخواي بايد بخواي

1/15/2006 11:56 AM  

Post a Comment

<< Home