Wednesday, June 06, 2007

تاثيرگذارترين ها

بي بي مهتاب ممنون از دعوتت
در مورد تاثيرگذارترين ها در زندگيم خيلي فكر كردم. نمي تونم از تمام اتفاقات ريز و درشت در زندگيم بگذرم كه هر كدوم به دليل حافظه بيش از اندازه قويم فراموش نشده اند و من رو تبديل به اين چيزي كرده اند كه هستم و خواهم شد
ولي از تاثيرگذارترين ها در زندگيم مي تونم اول از همه دايي عزيزم رو كه در نوجواني از دست دادم نام ببرم، بعد از اون مادرم، تجربه زندگي كردن بين آدم هاي به شدت متفاوت اطرافم، معلم نقاشيم كه نوع زندگي قبلي من رو زير سوال برد ولي اين كارش به جاي كمك فقط من رو گم و گور كرد من هم مجبور شدم بعد از سال ها دوباره به من قديمي برگردم ولي با ورژن جديد و در آخر اين خودم كه آميزه اي است از هر آنچه بودم و هستم كه گاهي از خودم جدا مي بينمش كه هميشه درگرفتن تصميمات آني و يا گاهي متفكرانه همراهيم مي كند
تمام دوستان لينكدوني رو به اين بازي دعوت مي كنم

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

@};-

6/07/2007 12:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

.پدیده جان سلام
.ممنون از دعوتت، لطف کردی
منم حتماً بعد از به پایان رسوندن
،آنتی بیوتیکها
از تأثیر گذارها در زندگیم
.خواهم نوشت
.همیشه شاد و همیشه خندان باشی
.سعید از برلین

6/09/2007 12:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

che daie khubi!

6/09/2007 7:27 AM  

Post a Comment

<< Home